Case: Transavia

"Het onderscheid wordt niet meer gemaakt door prijs en een schoon vliegtuig, maar door de cabincrew medewerkers!"

Budgetluchtvaartmaatschappij Transavia brengt al meer dan 50 jaar passagiers met veel plezier naar de mooiste zakelijke en recreatiebestemmingen in Europa. Transavia is onderdeel van de AIR FRANCE KLM Groep, de grootste luchtvaartgroep van Europa. 

Transavia vliegt vanaf de thuishavens Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven en voor charters vanuit andere Nederlandse regionale luchthavens. In de winter verzorgt ze ook vluchten tussen luchthavens in het Alpengebied, België en Duitsland.

Transavia
Transavia

Dienst

Transavia biedt de passagiers een veelzijdig pakket vlucht- en reisgerelateerde producten en diensten. Zoals online een stoel reserveren, een hotel boeken, een auto huren en verzekeringen afsluiten. Aan boord kunnen passagiers tegen betaling snacks, (fris)dranken, handige of luxeartikelen voor onderweg en thuis aanschaffen.

Medewerkers maken het verschil 

Transavia ziet steeds meer concurrentie ontstaan. Zij ziet dat het verschil niet meer wordt gemaakt op prijs, een schoon vliegtuig en op tijd vetrekken en aankomen. Het onderscheid wordt gemaakt door de medewerkers. Het zijn immers de medewerkers die de passagiers de 9+ momenten laten ervaren als ze in contact komen of gebruik maken van de diensten van Transavia. 

Transavia Academy

Transavia heeft de Hospitality consultants in 2017 benaderd om de cabin attendants, de 1 banders en 2 banders te begeleiden om 9+ ervaringen te kunnen realiseren bij passagiers. Sindsdien verzorgen onze hospitality consultants als vast onderdeel een volledige opleidingsdag van de Transavia Academy. Met als onderwerpen: hospitality, leiding nemen en een 9+ ervaring creëren bij passagiers.

Ook aan de slag? 

Wilt u ook 9+ ervaringen bij uw doelgroepen creëren? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen u graag op weg naar een (nog) betere dienstverlening.

    Deel deze pagina