kasteel - 1

Hospitality Consultants

Gastvrijheid is niet een cosmetisch laagje dat je even snel aanbrengt. Onze Hospitality Consultants hebben jarenlange ervaring bij het begeleiden van organisaties, die zich in een veranderingstraject bevinden dat is gericht op het optimaliseren van de gastvrijheid. Samen met u zetten zij de route uit die zal leiden tot de gewenste verandering. Een traject dat leidt tot meer tevreden klanten, lagere kosten en hogere opbrengsten. Maar er is meer. Gastvrijheid haalt het beste in medewerkers naar boven, het is een vliegwiel dat mensen laat groeien en bloeien en uw organisatie doet schitteren.

Het uitgangspunt voor de aanpak van onze Hospitality Consultants vormt de Gastvrijheidsscan©. De scan brengt de huidige situatie in beeld en geeft inzage in het vermogen van uw organisatie om daadwerkelijk gastvrij te zijn. De uitkomsten van de scan gebruiken we om het verandertraject samen met u vorm te geven. Een verandertraject dat leidt tot een concrete verbetering. Want dat is het doel dat we uiteindelijk samen gaan bereiken.

Hospitality training

De Gastvrijheidsscan© van uw organisatie leidt tot een ‘behandelplan’: een maatwerkvoorstel van onze Hospitality Consultants om de gastvrijheid in uw organisatie te optimaliseren. In dit plan is vaak een programma voor hospitality training opgenomen. Dit is altijd uiteraard 100% maatwerk voor uw organisatie. Ons trainingsprogramma Teamgericht Gastvrij Ondernemen (TGO©) is als een gerecht dat bestaat uit verschillende ingrediënten. Het gerecht smaakt altijd heerlijk, maar nooit hetzelfde omdat we voor iedere organisatie specifieke kruiden toevoegen:

  • Studenten van de Hotelschool op de werkvloer inzetten als ‘moodmaker’ voor gastvrijheid
  • Gerichte trainingssessies om als team ‘the next step in hospitality’ te maken
  • Managing Happiness: een gelukkige organisatie behaalt het optimale resultaat
  • Gastronomische les en Voedselveiligheid
  • Diner technische vaardigheden
  • Communicatieve vaardigheden
  • Teambuilding

Hospitality coaching

Onze Hospitality Consultants bieden verschillende vormen van coaching gericht op het versterken van de gastvrijheid van uw medewerkers en uw organisatie. Gastvrijheid haalt het beste in uw medewerkers naar boven en laat uw organisatie schitteren.

Coaching voor leidinggevenden, gericht op het samen bouwen aan een gelukkige, gastvrije organisatie en een optimaal resultaat. Personal coaching, coaching on the job en een intervisietraject behoort tot de mogelijkheden.

Met ons unieke Coachspel Gastvrijheid© voert u een goed gesprek over de vraag: hoe gastvrij ben ik nu eigenlijk? Het spel leert u welke aspecten van gastvrijheid bij u al goed ontwikkeld zijn en aan welke aspecten u misschien nog helemaal nooit heeft gedacht. Het spel verrast door zijn eenvoud, diepgang en onverwachte uitkomsten.

In onze Pitstop Gastvrijheid© kunnen medewerkers hun vragen en dilemma’s met betrekking tot gastvrijheid op de werkplek voorleggen aan onze Hospitality Consultants. Na een korte interventie gaan zij weer vol energie en focus ‘de baan op’.

Onze Gastvrijheidscoach© werkt met managers aan intervisie op het gebied van intra- en interpersoonlijke gastvrijheid. Met individuele coaching of groepsgewijze intervisie ontwikkelt u nieuwe inzichten.

Contact

Benieuwd wat onze Hospitality Consultants voor uw organisatie kunnen betekenen? Neem dan voor meer informatie contact met ons op.

Contact: Margot Blijlevens +31 (0)43 352 82 92 hospitalityconsultancy@zuyd.nl

Print deze pagina
Deel deze pagina