kasteel - 1

Leergang Hospitality Consultant
Een persoonlijk en praktijkgericht ontwikkelingstraject tot ‘gastvrijheidsstrijder

Waarom? 9+ dienstverlening realiseren
Alleen een organisatie die oprecht vanuit het hart gastvrij is naar haar ‘gasten’ kan een 9+ dienstverleningsniveau realiseren. Een positieve organisatie creëren waarin zowel de klanten als de medewerkers ‘happy’ zijn en blijven is de opdracht van een ‘gastvrijheidsstrijder.’ Als je dat voor elkaar krijgt ben je echt van betekenis.

Wat? 3H-visie en toolbox
In deze leergang leer je hoe jij zelf die 9+ ervaring in jouw organisatie kunt realiseren. Wij delen onze visie op gastvrijheidsontwikkeling: het 3H-model, uitgebreide kennis en ervaring én onze unieke 3H-toolbox.

Hoe? Direct aan de slag in jouw eigen organisatie
In de leergang ga je niet alleen met jezelf aan de slag, maar ook meteen met een eigen gastvrijheidstraject in jouw organisatie. Je krijgt daarbij niet alleen begeleiding van twee ervaren ‘strijders’. Iedere deelnemer wordt gekoppeld aan een jong toptalent van de Hotel Management School Maastricht, die samen met jou een ‘strijdplan’ maakt.

Meer informatie?
Neem geheel vrijblijvend contact op met senior hospitality consultant Bart van Linder: telefonisch via 06 22 78 11 01 of per mail via bart.vanlinder@zuyd.nl. 
Klik hier voor de flyer!

Masterclass Leidinggeven aan Hospitality
Nyenrode Business Universiteit en Hotel Management School Maastricht bundelen hun kracht om leiderschapsprogramma’s te ontwikkelen op het gebied van ‘Gastvrijheid’. "Dit thema blijkt een belangrijke factor te zijn in alle facetten van onze samenleving’’, zegt Maarten Bos, Hospitality Consultant. Vanuit deze samenwerking worden specifieke sectorgerichte programma’s, maar ook executive programma’s en in-company-trajecten aangeboden. Lees meer over de Masterclass Leidinggeven aan Hospitality.

Wil jij leiding geven aan succes? Stuur dan op echt gastvrij en mensgericht.
In samenwerking met Nyenrode Business Universiteit is er een uniek executive programma gecreëerd speciaal voor professionals die direct en indirect te maken hebben met klantbeleving binnen de eigen organisatie, zoals marketingmanagers, customer contact managers en ieder directielid of iedere manager die verantwoordelijk is voor (een deel van) de klantbeleving in uw organisatie. Wilt u uw kennis verrijken over the next step in innovatie op het gebied van hospitality en klantbeleving, dan is dit een uitstekende gelegenheid. Lees meer over het programma.

Print deze pagina
Deel deze pagina