Agenda

Verbeter de gast-, patiënt- of klantgerichtheid van uw bedrijf of organisatie.

Of het nu gaat om mensgerichte gastvrijheid, – klantvriendelijkheid of – patiëntenzorg. Gastvrijheidsontwikkeling is geen eenmalige actie. Wij bieden, soms in samenwerking met andere partijen, hospitality trainingen, masterclasses, webinars, teambuilding en andere leerprogramma’s. Met als doel deelnemers te inspireren zelf actief aan de gang te gaan met mensgerichte gastvrijheidsontwikkeling. ​Ook maken wij programma's op maat. Wilt u een workshop over een bepaald onderwerp neem dan contact op. Stellen we het speciaal voor u samen.

Kijk in onderstaand overzicht naar de data en specifieke programma's.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op via +31 (0)6 245 855 09
of hospitalityconsultancy@zuyd.nl

 

Agenda

Start 23 september 2021 | Leergang Hospitality Innovator

Hoe zorgt u ervoor dat uw bedrijf, ziekenhuis, winkel of bank een plek is waar mensen blij van worden? U leert het in onze leergang Hospitality Innovator. We stellen de mens weer echt centraal. Dat is wat veel bedrijven graag willen. Het is echter gemakkelijker gezegd dan gedaan. Zeker in een tijd waarin alles draait om flexibele en efficiënte bedrijfsprocessen, is de mens op de achtergrond geraakt. 

Bij de leergang Hospitality Innovator gaan we juist voor een mensgerichte aanpak. We leren u hoe u oude begrippen en denkbeelden als ‘klantgerichtheid’ en ‘de klant centraal stellen’ naar een volgend niveau brengt. En hoe u de beleving en bezieling (terug)brengt in uw bedrijf of organisatie.

Data

23 en 24 september 2021
18 oktober 2021
10 december 2021
20 januari 2022
11 februari 2022

Info en aanmelden

Wilt u met uw organisatie ook stappen zetten op het gebied van mensgerichtheid? Misschien is de leergang dan iets voor u(w) mensen. In de brochure Hospitality Innovator vindt u meer informatie. U kunt ook contact opnemen met:

Rianne van den Heuvel: +31 (0)6 20 32 42 88

Bart van Linder: +31 (0)6 22 78 11 01

Of stuur een mail naar: hospitalityconsultancy@zuyd.nl

Maatwerktraining | Mens achter de Patiënt

Er zit vaak een verschil tussen de ervaringen van zorgverleners en die van patiënten. Dit kan veroorzaakt worden door verkeerde verwachtingen van patiënten, door onderlinge afstemming tussen zorgverleners die beter kan of talloze andere aspecten.

De patiënt centraal
Stichting Mens Achter de Patiënt kan hierin ondersteunen. In interactieve trainingssessies zullen onze trainers én enkele ervaringsdelers met uw (interprofessioneel) zorgteam aan de slag gaan om te bekijken hoe de patiënt/cliënt nog centraler kan komen te staan in de zorgverlening en onderlinge samenwerking verbeterd kan worden. De training leidt zowel tot het formuleren van leer- en verbeterdoelen op niveau van het individu als van het gehele team/de gehele organisatie. Verbeteringen uiten zich vervolgens in een prettigere manier van (samen)werken met hogere patiënt- én werknemers-tevredenheid. 

Voor wie? 
De training is bedoeld voor:

  • Zorgteams van minimaal acht en maximaal vijftien deelnemers, waarbij twee trainers en drie tot vijf ervaringsdelers de groep zullen begeleiden.
  • Ook grotere afdelingen kunnen getraind worden, waarbij meerdere groepen van maximaal vijftien deelnemers gevormd worden, inclusief een plenaire borgingsbijeenkomst.

De training wordt op maat gemaakt voor uw zorginstelling en bestaat uit twee tot drie dagdelen. 

Meer informatie? 
Stuur een bericht aan info@mensachterdepatient.nl of neem contact met ons op. 

Stichting Mens achter de Patiënt 
Stichting Mens achter de Patiënt is van oorsprong een initiatief van twee geneeskundestudenten van Universiteit Maastricht. Wij als Hospitality Consultancy ondersteunen dit initiatief van harte en ontwikkelen mee aan de inhoud en het begeleiden / coachen van studenten die deelnemen aan het organiseren en besturen van deze stichting.

Maatwerk aanvragen?

Neem dan gerust contact met ons op!

Neem contact op