kasteel - 1
agenda1
agenda2
agenda3

Agenda

Masterclass Patiëntgerichte zorg

Verzorgd door Zorgvisie, Nyenrode Business Universiteit en Hotel Management School Maastricht
6 en 7 februari 2019 - Nyenrode Business University

Iedereen heeft het erover. Sommige organisaties doen het al, sommigen zeggen dat ze het doen en de meeste organisaties denken dat ze het doen, de patiënt centraal stellen en patiëntgerichte zorg bieden.
De zorg kan op dit gebied veel leren van de hotelbranche. Door een unieke samenwerking tussen Zorgvisie, Nyenrode Business Universiteit en Hotel Management School Maastricht bieden wij je de mogelijkheid om ‘de patiënt centraal stellen" in praktijk te brengen. Hoe kun je zich als zorgprofessional inleven in de wensen en behoeften van de klant, jouw patiënt? Waarom is dit zo belangrijk? En hoe kun je nóg servicegerichter worden en zorgen voor een zo prettig mogelijk verblijf voor jouw patiënt in jouw zorginstelling?
Wil je jezelf inleven in jouw patiënt? Wil je jouw communicatieve vaardigheden naar jouw patiënt ontwikkelen? Wil je voelen wat een andere aanpak met jouw patiënt doet? Schrijf je dan nu in voor de Masterclass Patiëntgerichte zorg. Op neem contact op met de Hospitality Consultants.

Meer informatie?

Post hbo-opleiding CUSTOMER SERVICE INNOVATOR

Digitale ontwikkelingen veranderen het speelveld van customer service drastisch. Hoe speel je daar goed op in als organisatie? Hoe breng je de customer service naar "the next level"? En hoe zorg je ervoor dat je kennis en deskundigheid up-to-date is in deze veranderende wereld? Customer Service Valley en Zuyd Professional ontwikkelden samen de post hbo-opleiding Customer Service Innovator. Hun kennis, expertise en ervaring hebben zij vertaald naar een innovatief onderwijsprogramma dat zich richt op de klant van de toekomst.

  • Download de brochure
  • Startbijeenkomst: 14 en 15 maart 2019
  • Opleidingsdagen: 12 april, 17 mei, 21 juni en 27 september 2019
  • Informatie en aanmelding: info@zuydprofessional.nl