Agenda

Verbeter de gast-, patiënt- of klantgerichtheid van uw bedrijf of organisatie.

Of het nu gaat om mensgerichte gastvrijheid, – klantvriendelijkheid of – patiëntenzorg. Gastvrijheidsontwikkeling is geen eenmalige actie. Wij bieden, soms in samenwerking met andere partijen, hospitality trainingen, masterclasses en andere leerprogramma’s. Met als doel deelnemers te inspireren zelf actief aan de gang te gaan met mensgerichte gastvrijheidsontwikkeling. ​

Agenda

Workshop mensgerichte gastvrijheid 1, Gastvrijheidsontwikkeling in Maastricht

Heb jij het idee dat de gastvrijheid in jouw organisatie wel een update kan gebruiken? De wereld verandert. En niet alleen verandert de wereld, maar dat doet zij in een toenemende snelheid. Ontwikkelingen in technologie en globalisering veranderen de relatie tussen organisaties en hun klanten waarbij digitalisering een belangrijke trend is. Veel contact tussen klant en organisatie verloopt via internet met inlogcodes en wanneer je een willekeurige organisatie belt, verzekeringsmaatschappij, energieleverancier of de gemeente dan word je door een voicecomputer automatisch naar het juiste loket gestuurd waar een medewerker je niet vraagt naar jouw naam, maar naar jouw postcode, jouw klantnummer of jouw burgerservicenummer. Blijkbaar gaat het niet om wie je bent maar om de vraag onder welke code jouw gegevens in het systeem te vinden zijn. 

Als tegenreactie op deze trend zien we een toenemende behoefte aan ‘gewoon’ menselijk contact. De strijd om de klant wordt niet meer gestreden op het speelveld van kwaliteit of service maar op het speelveld van gastvrijheid. Authentiek, menselijk contact met de klant en ook met jouw eigen medewerker maakt daadwerkelijk het verschil en is onmisbaar voor een 9+ klantbeleving.

Gastvrijheid is niet de oude wijn van klantgerichtheid in nieuwe zakken gegoten; het is een fundamentele verandering in het denken én handelen van alle medewerkers, collega's en managers in jouw organisatie.  Deze workshop mensgerichte gastvrijheidsontwikkeling geeft de eerste aanzet hiertoe. Deze interactieve workshop inspireert, laat je gastvrijheid ervaren, geeft je de achtergronden, laat je omdenken, geeft praktische tips en technieken om aan de slag te gaan met mensgerichte gastvrijheidsontwikkeling. Gastvrijheid: de nieuwe stap in innovatie!

Praktisch
Workshop 16 april 2019, start 9.00 uur tot +/- 17.00 uur, in Teaching Hotel te Maastricht
Info en aanmelden
Meer gedetailleerde informatie en/of aanmelden of bel senior hospitality consultant Maarten Bos, 06 198 96 114
 

Workshop mensgerichte gastvrijheid 1. Gastvrijheidsontwikkeling in Vught

Heb jij het idee dat de gastvrijheid in jouw organisatie wel een update kan gebruiken? De wereld verandert. En niet alleen verandert de wereld, maar dat doet zij in een toenemende snelheid. Ontwikkelingen in technologie en globalisering veranderen de relatie tussen organisaties en hun klanten waarbij digitalisering een belangrijke trend is. Veel contact tussen klant en organisatie verloopt via internet met inlogcodes en wanneer je een willekeurige organisatie belt, verzekeringsmaatschappij, energieleverancier of de gemeente dan word je door een voicecomputer automatisch naar het juiste loket gestuurd waar een medewerker je niet vraagt naar jouw naam, maar naar jouw postcode, jouw klantnummer of jouw burgerservicenummer. Blijkbaar gaat het niet om wie je bent maar om de vraag onder welke code jouw gegevens in het systeem te vinden zijn. 

Als tegenreactie op deze trend zien we een toenemende behoefte aan ‘gewoon’ menselijk contact. De strijd om de klant wordt niet meer gestreden op het speelveld van kwaliteit of service maar op het speelveld van gastvrijheid. Authentiek, menselijk contact met de klant en ook met jouw eigen medewerker maakt daadwerkelijk het verschil en is onmisbaar voor een 9+ klantbeleving.

Gastvrijheid is niet de oude wijn van klantgerichtheid in nieuwe zakken gegoten; het is een fundamentele verandering in het denken én handelen van alle medewerkers, collega's en managers in jouw organisatie.  Deze workshop mensgerichte gastvrijheidsontwikkeling geeft de eerste aanzet hiertoe. Deze interactieve workshop inspireert, laat je gastvrijheid ervaren, geeft je de achtergronden, laat je omdenken, geeft praktische tips en technieken om aan de slag te gaan met mensgerichte gastvrijheidsontwikkeling. Gastvrijheid: de nieuwe stap in innovatie!

Praktisch
Workshop 13 mei 2019, start 9.00 uur tot +/- 17.00 uur, in Kloosterhotel ZIN, Vught

Info en aanmelden
Meer gedetailleerde informatie en/of aanmelden of bel senior hospitality consultant Maarten Bos, 06 198 96 114
 

Workshop mensgerichte gastvrijheid 2, leiding geven aan in Maastricht

Heb jij het idee dat de gastvrijheid in jouw organisatie wel een update kan gebruiken? Ben jij de leider die deze verandering op gang brengt? De wereld verandert. En niet alleen verandert de wereld, maar dat doet zij in een toenemende snelheid. Ontwikkelingen in technologie en globalisering veranderen de relatie tussen organisaties en hun klanten waarbij digitalisering een belangrijke trend is. Veel contact tussen klant en organisatie verloopt via internet met inlogcodes en wanneer je een willekeurige organisatie belt, verzekeringsmaatschappij, energieleverancier of de gemeente dan wordt je door een voicecomputer automatisch naar het juiste loket gestuurd waar een medewerker je niet vraagt naar jouw naam, maar naar jouw postcode, jouw klantnummer of jouw burgerservicenummer. Blijkbaar gaat het niet om wie je bent maar om de vraag onder welke code jouw gegevens in het systeem te vinden zijn. 

Als tegenreactie op deze trend zien we een toenemende behoefte aan ‘gewoon’ menselijk contact. De strijd om de klant wordt niet meer gestreden op het speelveld van kwaliteit of service maar op het speelveld van gastvrijheid. Authentiek, menselijk contact met de klant en ook met jouw eigen medewerkers en collega's maakt daadwerkelijk het verschil en is onmisbaar voor een 9+ klantbeleving.

Gastvrijheid is niet de oude wijn van klantgerichtheid in nieuwe zakken gegoten; het is een fundamentele verandering in het denken én handelen  van alle medewerkers en managers in jouw organisatie.  Als vervolg op 'Mensgerichte gastvrijheidsontwikkeling 1' geeft deze workshop 'Mensgerichte gastvrijheidsontwikkeling 2' je een nog dieper inzicht in de achtergronden van gastvrijheidsontwikkeling, het teweeg brengen van echte duurzame verandering en nog meer inzichten en handvaten om de volgende gastvrije stap te maken in jouw organisatie. Daarnaast wordt jouw rol als leider, inspirator en gastvrijheidsstrijder belicht en krijg je praktische handvaten voor persoonlijk leiderschap. Gastvrijheid: de nieuwe stap in innovatie!

Praktisch
Workshop 23 april 2019, start 9.00 uur tot +/- 17.00 uur, in Teaching Hotel, Maastricht

Info en aanmelden
Meer gedetailleerde informatie en/of aanmelden kijk op of bel senior hospitality consultant Maarten Bos, 06 198 96 114 
 

Workshop mensgerichte gastvrijheid 2, leiding geven aan in Vught

Heb jij het idee dat de gastvrijheid in jouw organisatie wel een update kan gebruiken? Ben jij de leider die deze verandering op gang brengt? De wereld verandert. En niet alleen verandert de wereld, maar dat doet zij in een toenemende snelheid. Ontwikkelingen in technologie en globalisering veranderen de relatie tussen organisaties en hun klanten waarbij digitalisering een belangrijke trend is. Veel contact tussen klant en organisatie verloopt via internet met inlogcodes en wanneer je een willekeurige organisatie belt, verzekeringsmaatschappij, energieleverancier of de gemeente dan wordt je door een voicecomputer automatisch naar het juiste loket gestuurd waar een medewerker je niet vraagt naar jouw naam, maar naar jouw postcode, jouw klantnummer of jouw burgerservicenummer. Blijkbaar gaat het niet om wie je bent maar om de vraag onder welke code jouw gegevens in het systeem te vinden zijn. 

Als tegenreactie op deze trend zien we een toenemende behoefte aan ‘gewoon’ menselijk contact. De strijd om de klant wordt niet meer gestreden op het speelveld van kwaliteit of service maar op het speelveld van gastvrijheid. Authentiek, menselijk contact met de klant en ook met jouw eigen medewerkers en collega's maakt daadwerkelijk het verschil en is onmisbaar voor een 9+ klantbeleving.

Gastvrijheid is niet de oude wijn van klantgerichtheid in nieuwe zakken gegoten; het is een fundamentele verandering in het denken én handelen  van alle medewerkers en managers in jouw organisatie.  Als vervolg op 'Mensgerichte gastvrijheidsontwikkeling 1' geeft deze workshop 'Mensgerichte gastvrijheidsontwikkeling 2' je een nog dieper inzicht in de achtergronden van gastvrijheidsontwikkeling, het teweeg brengen van echte duurzame verandering en nog meer inzichten en handvaten om de volgende gastvrije stap te maken in jouw organisatie. Daarnaast wordt jouw rol als leider, inspirator en gastvrijheidsstrijder belicht en krijg je praktische handvaten voor persoonlijk leiderschap. Gastvrijheid: de nieuwe stap in innovatie!

Praktisch
Workshop 27 mei 2019, start 9.00 uur tot +/- 17.00 uur, Kloosterhotel ZIN, Vught

Info en aanmelden
Meer gedetailleerde informatie en/of aanmelden of bel senior hospitality consultant; Maarten Bos, 06 198 96 114
 

Leergang Hospitality Innovator

Hoe zorgt u ervoor dat uw bedrijf, ziekenhuis, winkel of bank een plek is waar mensen blij van worden? U leert het in onze leergang ‘Hospitality Innovator’. We stellen de mens weer echt centraal. Dat is wat veel bedrijven graag willen. Het is echter gemakkelijker gezegd dan gedaan. Zeker in een tijd waarin alles draait om flexibele en efficiënte bedrijfsprocessen, is de mens op de achtergrond geraakt. 

Bij de leergang Hospitality Innovator gaan we juist voor een mensgerichte aanpak. We leren u hoe u oude begrippen en denkbeelden als ‘klantgerichtheid’ en ‘de klant centraal stellen’ naar een volgend niveau brengt. En hoe u de beleving en bezieling (terug)brengt in uw bedrijf of organisatie.

Praktisch

Start: oktober 2020

Info en aanmelden

Wilt u met uw organisatie ook stappen zetten op het gebied van mensgerichtheid? Misschien is de leergang dan iets voor u(w) mensen. In de brochure Hospitality Innovator vindt u meer informatie. U kunt ook contact opnemen met Rianne van den Heuvel (06 20 32 42 88) of Bart van Linder (06 22 78 11 01). Of stuur een mail naar: hospitalityconsultancy@zuyd.nl
 

Post hbo-opleiding Customer Service Innovator

Digitale ontwikkelingen veranderen het speelveld van customer service drastisch. Hoe speelt u daar goed op in als organisatie? Hoe brengt u de customer service naar ‘the next level’? En hoe zorgt u ervoor dat uw kennis en deskundigheid up-to-date is in deze veranderende wereld? 

Customer Service Valley en Zuyd Professional ontwikkelden samen de post hbo-opleiding ‘Customer Service Innovator’. Zij vertaalden hun kennis, expertise en ervaring naar een innovatief onderwijsprogramma dat zich richt op de klant van de toekomst.

Praktisch

Start: voorjaar 2020

Info en aanmelden

Wilt u zich verdiepen in de customer service van de toekomst? Misschien is de post hbo-opleiding Customer Service Innovator dan iets voor u(w) mensen. Neem voor meer informatie contact op met Bart van Linder. Telefoon 06 22 78 11 01 of e-mail hospitalityconsultancy@zuyd.nl.
 

Maatwerk aanvragen

Neem dan gerust contact met ons op voor maatwerk.

Neem contact op