kasteel - 1
agenda1
agenda2
agenda3

Agenda

Leergang Hospitality Innovator

Hoe zorg je ervoor dat jouw bedrijf, ziekenhuis, winkel of bank een plek is waar je blij van wordt? Dat leer je in onze leergang Hospitality Innovator. De mens weer echt centraal stellen. Dat is wat veel bedrijven graag willen, maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. Zeker in een tijd waarin alles draait om flexibele en efficiënte bedrijfsprocessen, is de mens op de achtergrond geraakt. Bij de leergang Hospitality Innovator gaan we juist voor een mensgerichte aanpak. We leren je hoe je oude begrippen en denkbeelden als ‘klantgerichtheid’ en ‘de klant centraal stellen’ naar een next level brengt. En hoe je de beleving en bezieling (terug)brengt in jouw bedrijf.

Wil jij dit ook? Wil jij meer informatie? Klik dan hier voor de brochure of neem contact op met Rianne van den Heuvel (06 20 32 42 88) of Bart van Linder (06 22 78 11 01) of stuur en mail naar: hospitalityconsultancy@zuyd.nl.

Planning van 2019: 1 en 2 april, 9 mei, 3 juni, 2 juli, 2 september
Plaats: Teaching Hotel Château Bethlehem, Maastricht

Post hbo-opleiding CUSTOMER SERVICE INNOVATOR

Digitale ontwikkelingen veranderen het speelveld van customer service drastisch. Hoe speel je daar goed op in als organisatie? Hoe breng je de customer service naar "the next level"? En hoe zorg je ervoor dat je kennis en deskundigheid up-to-date is in deze veranderende wereld? Customer Service Valley en Zuyd Professional ontwikkelden samen de post hbo-opleiding Customer Service Innovator. Hun kennis, expertise en ervaring hebben zij vertaald naar een innovatief onderwijsprogramma dat zich richt op de klant van de toekomst.

  • Download de brochure
  • Startbijeenkomst: 14 en 15 maart 2019
  • Opleidingsdagen: 12 april, 17 mei, 21 juni en 27 september 2019
  • Informatie en aanmelding: info@zuydprofessional.nl


 

Chat with a student ×