Gastvrijheid in dienstverlening

Hospitality is een kernwaarde

Op tal van momenten en plekken in het dagelijks leven ontmoeten mensen elkaar in het verlenen en ontvangen van diensten. Of het nu gaat om het afsluiten van een verzekering, een treinrit naar Maastricht, een vlucht naar het buitenland of het laten renoveren van een huis.

De persoonlijke service maakt het verschil

Door de toenemende digitalisering in de wereld lijkt de dienstverlening steeds onpersoonlijker. Zeker in de huidige tijd van afstand houden en thuiswerken. Het belang van persoonlijke dienstverlening is echter groter dan ooit. Naarmate de contactmomenten schaarser worden, is het belangrijk dat de kwaliteit van de dienstverlening goed is. Nu meer dan ooit. 

Organisaties onderscheiden zich in de markt door gastgericht te zijn en medewerkers te hebben die in volledige gastvrijheid diensten of producten aanbieden aan de klant. 

De hospitality consultants van Hotel Management School Maastricht weten als geen ander hoe deze gastvrijheid kan worden ingevuld. Hoe deze kan worden geborgd in het DNA van uw organisatie. Wij werken dan ook graag mee aan het optimaliseren van uw excellente service en gastvrijheid. Vanuit onze visie op gastvrijheid en onze kennis van organisaties in de dienstverlening. Wij leveren uitsluitend maatwerk omdat elk bedrijf en elk team uniek is. 

Juist nu is het moment daarover in gesprek te gaan. Wij zijn van NU. Toegespitst op deze tijd. Gastvrij digitaal, met fysieke trainingen (volgens de RIVM richtlijnen uiteraard) en/of een blended variant. 

Verbinding onderwijs en inzet studenten

Een onderscheidende factor van Hospitality Consultancy is onder andere de nauwe verbinding met het onderwijs van Hotel Management School Maastricht en de unieke mogelijkheid om studenten in te zettten in onze projecten. Ook in uw organisatie kunnen eventueel studenten ingezet worden. 

Visie op gastvrijheid

Wij benaderen de ontwikkeling van een organisatie altijd vanuit het thema ‘gastvrijheid’ en alles wat daaromheen hangt. In twee korte artikelen lichten enkele van onze consultants toe wat dit thema voor hen en de opdrachtgever betekent. Ga naar ‘Met gastvrijheid maak je het verschil’ of ‘Samen werken aan gastvrijheid.’

Naar excellente gastvrijheid

Bent u benieuwd hoe het met de gastvrijheid in uw organisatie staat? Of wij kunnen bijdragen aan een (meer) excellente service? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op. We denken graag met u mee. U kunt ook direct contact opnemen met een van onze dienstverlenings-specialisten: eelco.kappen@zuyd.nl of rianne.vandenheuvel@zuyd.nl of neem contact op met ons secretariaat: hospitality@zuyd.nl of +31 (0)6 245 855 09

Onze programma’s zijn gecertificeerd door diverse organisaties

Visie op gastvrijheid

Wij benaderen de ontwikkeling van een organisatie altijd vanuit het thema ‘gastvrijheid’ en alles wat daaromheen hangt. In twee korte artikelen lichten enkele van onze consultants toe wat dit thema voor hen en de opdrachtgever betekent. Ga naar ‘Met gastvrijheid maak je het verschil’ of ‘Samen werken aan gastvrijheid.’

Maatwerk aanvragen

Neem dan gerust contact met ons op voor maatwerk.

Neem contact op