kasteel - 1
1e plaatje hoe
Hoe1
hoe2
hoe3
hoe4

Hoe

De Hospitality Consultants van Hotel Management School Maastricht ondersteunen bedrijven en organisaties bij het ontwikkelen van mensgerichte gastvrijheid, - klantvriendelijkheid en – patiëntvriendelijkheid. Dit doen ze met behulp van verschillende diensten en activiteiten zoals onder meer masterclasses, consultancy en interim consultancy. Daarnaast hebben ze een uitgebreid pakket aan (maatwerk) hospitality trainingen.

Hospitality training

Wij geloven dat gastvrijheidsontwikkeling een continue proces is. Daarom geven wij geen snelle Hospitality trainingen zonder fundament. Wij denken dat hospitality een kernwaarde zou moeten zijn van een organisatie. En dat het gehele opleidingshuis en de inhoud van de hospitality trainingen van een organisatie in dienst zouden moeten staan van het ontwikkelen van deze kernwaarden.

3H in Hospitality trainingen

De 3 Hs (Happiness, Hospitality en Human touch) vormen de basis van al onze hospitality trainingen. Bij ons gaat het niet om drie naast elkaar staande strategieën maar om één integrale aanpak. Wij zijn in staat drie (in één) toezeggingen te doen:

Happiness: wij activeren gelukkige, bezielde en bevlogen medewerkers die gemotiveerd en gepassioneerd zijn om bij te dragen aan de doelen van de organisatie.

Hospitality: wij activeren gelukkige klanten die oprechte gastvrijheid ervaren, die een 9+ klantbeleving voelen en de organisatie daar graag voor belonen.

Human touch: wij doen dit vanuit een human perspectief, door mensgerichtheid en menselijke authenticiteit zowel intern als extern vorm en inhoud te geven (zo binnen, zo buiten).

Wij zijn in staat moodmakers oftewel ambassadeurs van hospitality op te leiden die gastvrijheid blijvend kunnen uit- en overdragen in uw organisatie.

Hospitality training om het verschil te maken

Hospitality trainingen dienen te raken en een verschil te maken. Daarom hebben we een heel opleidingshuis ontwikkeld met allerlei speelse werkvormen die elk op zich een beleving zijn. U zou het een soort ‘Efteling’ kunnen noemen van werkvormen op het gebied van gastvrijheid. We hebben er een boekje van gemaakt dat u kunt downloaden. In het boekje vindt u onder meer 16 verschillende, door onszelf ontwikkelde werkvormen. Ze maken een bewezen impact en zijn inspirerend, soms ontroerend en bovenal mensgericht. Enkele voorbeelden:
Gastvrijheidsscan
Coachspel
Dilemmaspel


Hospitality programma’s: open of in-company

Als Hospitality Consultancy ontwikkelen wij zelf of in samenwerking met andere partijen leerprogramma’s. Hierin worden deelnemers geïnspireerd om zelf actief aan de gang te gaan met mensgerichte gastvrijheidsontwikkeling in hun eigen organisaties. Samenwerkingspartners zijn onder andere Business Universiteit Nyenrode, Zorgvisie en Gastvrije Zorg. Kijk op Hospitality Academy voor meer informatie over de masterclasses en programma’s. U kunt natuurlijk ook direct contact met ons opnemen.

Hospitality training maatwerk

Onze mogelijkheden zijn uitgebreider dan wij hier vermelden. Passen onze werkvormen niet direct? Samen kunnen we vast en zeker een werkvorm ontwikkelen die wel aan uw eisen en wensen voldoet. Kijk op maatwerk voor meer informatie of neem direct contact met ons op. We maken graag kennis.