kasteel - 1
3h1
3h2
3h3

3H Model

Wij denken dat een organisatie pas echt top kan zijn als er naast een uitstekende basis aan vakmanschap sprake is van: Gastvrijheid, Gerichtheid op mensen, hun Geluk en beleving. We noemen dit in het Engels het 3H model: Happiness, Hospitality and Human Touch. 

Happiness: gelukkige, bezielde en bevlogen medewerkers die gemotiveerd en gepassioneerd zijn om bij te dragen aan de doelen van de organisatie.

Hospitality: gelukkige klanten die oprechte gastvrijheid ervaren, een 9+ klantbeleving voelen en de organisatie daar graag voor belonen.

Human touch: intern en extern is vormgegeven aan mensgerichtheid en menselijke authenticiteit (zo binnen, zo buiten).

Ook in uw 9+ organisatie zal de BASIS op orde moeten zijn. Uw medewerkers hebben de juiste attitude, zijn goed opgeleid en beschikken over voldoende kennis en kunde.

Gebruiken uw mensen hun kennis en kunde op het juiste moment? Staan ze open voor verdere ontwikkeling? Kunnen ze goed samenwerken? Nemen ze initiatief om zaken te verbeteren, een stapje extra te doen, om uw organisatie echt 9+ te maken? Zo ja, dan is iemand, uw team of de organisatie in VORM. In vorm voor een 9+ organisatie.

Is uw team in staat is om gastvrij te zijn. Levert u mensgerichte diensten (‘human touch’)? Zijn leidinggevenden in staat zijn om een gastvrije ‘mood’ te creëren waardoor iedereen met plezier aan het werk is? Zo ja, dan bent u TOP... en dat merken klanten/patiënten/gasten/burgers ook en daar gaat het om. Wij noemen dat ook wel het realiseren van 9+ ervaringen en het creëren van een echte duurzame 9+ organisatie.

De afdeling Hospitality Consultancy van Hotelschool Maastricht ondersteunt bedrijven en organisaties in alle branches in hun gastvrijheidsontwikkeling. Kijk snel wie wij zijn en hoe wij uw business kunnen versterken. Of neem direct contact met ons op. We maken graag kennis.