kasteel - 1
moodmaker1

Moodmakers

Bent u met uw organisatie of bedrijf bezig met het optimaliseren van mensgerichte gastvrijheidsontwikkeling? Dan vraagt u zich waarschijnlijk wel eens het volgende af:

  • Hoe kan ik blijvend gastvrijheid uitoefenen in mijn organisatie?
  • Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn medewerkers als moodmakers op de werkvloer doorgaan met leren in gastvrij gedrag na een training?
  • Hoe houd ik mijn mensen als moodmakers scherp in gastvrijheid als er een training voorbij is?
  • Hoe zorg ik dat het warme vuurtje van gastvrijheid nog verder wordt aangewakkerd, ook weken na de training?

Wat zijn Moodmakers?

Moodmakers zijn de ambassadeurs van gastvrijheid in uw organisatie. Deze medewerkers zijn al heel gastvrij en kunnen voorgaan in gedrag. Moodmakers kunnen anderen aansteken met hun  gastvrijheid. Moodmakers worden opgeleid om op de werkvloer hun collega’s te trainen en te coachen.  Hierdoor gaat het leren gewoon door in het dagelijks werk. Dat zorgt voor borging en verdere versterking van gastvrij gedrag tot ver na de training. De moodmakers zijn ook de ambassadeurs van gastvrijheid naar buiten toe, buiten de organisatie.

Wij hebben een training voor Moodmakers ontwikkelt van 2 x 4 uur. De trainingen worden uitgevoerd met maximaal 12 deelnemers in de vorm van interactieve workshops. Moodmakers ervaren hoe het is om het verschil te kunnen maken en te kunnen bijdragen aan een gastvrijere organisatie.

Hospitality Consultancy ontwikkelde nog 15 andere werkvormen. U vindt ze in dit boekje dat u kunt downloaden.

Vragen? We nodigen u graag uit contact met ons op te nemen!