kasteel - 1
waarom3
waarom2

Waarom

Met het juiste gastvrijheidconcept kunt u nog beter uw kwalitatieve (klanttevredenheid) en kwantitatieve doelstellingen (resultaat) realiseren. Samen met de Hospitality Consultants van Hotelschool Maastricht krijgt uw bedrijf of organisatie dit voor elkaar. Verbetering van de klantgerichtheid, patiëntgerichtheid of gastgerichtheid leidt onder meer tot gelukkigere medewerkers. Zij zorgen voor 'magic moments'; de 9+ klantervaring.

  • Wij zijn trots op wat wij doen. Wat wij doen, doen we met hart en ziel als een hecht team.
     
  • Wij geloven dat, in een wereld die steeds verder globaliseert en digitaliseert, de echte menselijk relatie en interactie (hospitality) een steeds meer bepalende rol gaat spelen, ook in een zakelijke context. Hospitality zou wel eens de belangrijkste onderscheidende factor in business kunnen worden.
     
  • Wij dromen er dan ook van om vanuit onze gedrevenheid en voor zover onze cirkel van invloed reikt, ‘de wereld’ mensgerichter te maken. Op een mensgerichte, bezielende, innovatieve, authentieke en onderscheidende manier van zijn. Zo binnen, zo buiten.
     
  • Wij willen daarbij als Hospitality Consultants de toon zetten door hier inkleuring aan te geven vanuit ons statement ‘Share the next step in hospitality’. Samen met u ontwikkelen wij nieuwe concepten en oplossingen.
     
  • Wij doen dit door excellente, high performance advisering en begeleiding van onze klanten vanuit onze shared values, de 3 H’s: Hospitality, Happiness en Human touch.
     

Nieuwsgierig naar hoe wij uw business kunnen versterken en wie wij precies zijn? Neem dan gerust contact met ons op.