kasteel - 1
waarom3
waarom2

Waarom

Met het juiste gastvrijheidconcept kunt u nog beter uw kwalitatieve (klanttevredenheid) en kwantitatieve doelstellingen (resultaat) realiseren. Samen met de Hospitality Consultants van Hotelschool Maastricht krijgt uw bedrijf of organisatie dit voor elkaar. Verbetering van de klantgerichtheid, patiëntgerichtheid of gastgerichtheid leidt onder meer tot gelukkigere medewerkers. Zij zorgen voor 'magic moments'; de 9+ klantervaring.

  • Wij zijn trots op wat wij doen. Wat wij doen, doen we met hart en ziel als een hecht team.
  • Wij geloven dat in een wereld die steeds verder globaliseert en digitaliseert, contact tussen mensen (klant & leverancier) steeds schaarser wordt en daarmee van een hogere economische waarde.
  • Wij geloven dat wij expert zijn om deze contactmomenten tussen mensen optimaal in te richten. Authentiek, mensgericht contact tussen klant, gast, patiënt, burger en organisatie.
  • Wij geloven in onze unieke 3H ‘shared values’: Happiness, Hospitality & Human Touch. Daarmee richten wij de contactmomenten in.
  • Wij geloven in een integrale 3H aanpak als route naar een 9+ klantbeleving: de 9+ afdruk in het gevoelsgeheugen.
     
  • Wij geloven ook dat de jeugd de toekomst heeft en hun zienswijze van grote toegevoegde waarde is. Daarom werken wij graag in onze projecten met studenten van de Hotel Management School Maastricht.

    Nieuwsgierig naar hoe wij uw business kunnen versterken en wie wij precies zijn? Neem dan gerust contact met ons op.