Hospitality en Happiness

Whitepaper Hospitality Consultancy

Draagt medewerkersgeluk nu werkelijk bij tot meer klantenloyaliteit?

Om meteen met de deur in huis te vallen; er bestaat geen enkel goed onderzoek dat de directe relatie tussen happiness van medewerkers en de loyaliteit van klanten. Er is daarentegen veel onderzoek dat de indirecte relatie aantoont; namelijk onderzoek dat aantoont dat het ervaren van geluk tijdens het werk leidt tot betere performance en een beter serviceklimaat in de organisatie én onderzoek dat aantoont dat een goede performance van medewerkers (in de perceptie van de klant) en een goed serviceklimaat inderdaad leidt tot hogere loyaliteit van klanten.

Meer weten?

Wil je hier meer over weten, download dan de whitepaper 'Hospitality en Happiness' geschreven door onze senior hospitality consultant Jeroen Frerichs

Wil je met ons in gesprek over het vergroten van het geluk van jouw medewerkers, collega’s en/of verhogen van de klantenloyaliteit neem dan contact op. Wij delen graag onze kennis en ervaring.

Lees onze whitepaper

Bekijk de privacyverklaring van Hotelschool Maastricht