Algemene richtlijnen Teaching Hotel

Wij als opleidingshotel hebben de verantwoordelijkheid om een omgeving te creëren waar de richtlijnen van het RIVM worden nageleefd. 

Hiervoor hebben wij specifieke protocollen opgesteld om een veilig verblijf en werkomgeving te kunnen realiseren voor zowel onze medewerkers, studenten als gasten.

Algemene voorschriften

  • Draag een mondkapje in alle openbare ruimtes.
  • Kom enkel wanneer u geen corona-gerelateerde gezondheidsklachten hebt, dus geen neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, hoesten, verhoging of koorts.
  • Houd minimaal 1,5 meter afstand. Looproutes en zitplaatsen maken dit mogelijk, mits iedereen participeert.
  • Was uw handen regelmatig en grondig met water en desinfecterende zeep en/of gel. Droog uw handen goed af met papier. Raak daarna geen deurklinken etc. meer aan.
  • Er zijn op verschillende plekken in het hotel desinfectie dispensers geplaatst.
  • Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog.
  • Maak gebruik van papieren zakdoekjes.
  • Geen handen schudden, of ander lichamelijk contact.

Specifieke voorschriften 

Hotelgasten

  • We vragen 1 persoon per gezelschap in te checken.
  • Tijdens check-in kunt u uw wensen doorgeven. Wij vragen u alvast na te denken over het volgende:
    - Wenst u te ontbijten? We serveren ons ontbijt in het restaurant op etagères.
    - Wenst u een volledige schoonmaak van uw kamer of enkel een wissel en aanvulling van
       handdoeken en voorzieningen? Dit om contactmomenten te vermijden.
  • U kunt uw rekening in uw service portal terugvinden. Zo beperken we het contact bij de   receptie.
  • Bij voorkeur graag betalen met pin of contactloos.

Restaurant, Bar en het terras

Ons Restaurant en Bar is geopend op basis van reservering. Ons terras is bij mooi weer dagelijks geopend, de actuele openingstijden zijn terug te vinden op onze website.  

  • Maak vooraf een reservering, of ter plekke bij onze student.
  • De gezondheidsvragen kunnen beantwoord worden aan de hand van een QR-code.
  • Onze student begeleid u graag naar uw tafel.
  • Wij ontvangen maximaal 30 gasten.
  • Gasten dienen te blijven te zitten.
  • Houd 1,5 meter afstand, zowel tot andere gasten als tot onze medewerkers.
  • Maximaal 4 personen per tafel, behalve als u tot hetzelfde huishouden behoort. Ook kinderen t/m 12 jaar zijn worden uitgesloten van deze regel. Is dit niet het geval, dan dient u 1,5 meter afstand houden.
  • Gelieve enkel met pin of contactloos te betalen.
  • Gaat u binnen afrekenen of maakt u gebruik van het toilet, denk dan aan uw mondkapje.

Meetings

Onze vergaderzalen staan weer tot uw beschikking met een aangepaste capaciteit en enkel op reservering via salesteachinghotel@zuyd.nl. We houden hierbij het volgende in acht:

  • Wij verwelkomen een maximaal aantal gasten per zaal.
  • Wij ontvangen maximaal 40 gasten op hetzelfde moment.
  • Blijf in de zaal en verlaat de zaal enkel indien nodig.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot uw gezelschap.
  • Catering in de zaal wordt op individuele basis aangeboden.
  • Events gaan uiterlijk tot 22.00 uur door. 

Bereikbaarheid

Iedereen wordt verzocht zoveel mogelijk op eigen gelegenheid naar de locatie te komen. Op de parkeerplaatsen en in de fietsenstallingen gelden reeds de hierboven beschreven algemene voorschriften omtrent het in acht nemen van minimaal 1,5 afstand, niet samenscholen.

Komt u met het openbaar vervoer, dan geldt wellicht een aangepaste dienstregeling. Informatie hierover is terug te vinden op de websites en apps van NS en Arriva en op https://9292.nl. Voorkom ook op het treinstation en bij de bushalte samenscholing.

Heeft u nog vragen?

Neem gerust contact met ons op. Wij zijn bereikbaar via de volgende kanalen: