Maatwerk

Hospitality programma op maat

Elke organisatie en elk team is uniek. Daarom geloven wij niet in één programma voor iedereen maar in een unieke, op maat gemaakte aanpak. Hospitality, Happiness en Human touch vormen hierbij altijd de basis. 

Bij ons gaat het niet om drie naast elkaar staande strategieën maar om één integrale aanpak. Wij zijn in staat drie toezeggingen in één te doen:

  • Hospitality: wij creëren gelukkige klanten die oprechte gastvrijheid ervaren, die een 9+ klantbeleving beleven en de organisatie daar graag voor belonen.
  • Happiness: wij activeren gelukkige, bezielde en bevlogen medewerkers die gemotiveerd en gepassioneerd zijn om bij te dragen aan de doelen van de organisatie.
  • Human touch: wij geven mensgerichtheid en menselijke authenticiteit zowel intern als extern vorm en inhoud (zo binnen, zo buiten).

Team en methode

De hospitality consultants van de Hotel Management School Maastricht weten als geen ander de inzichten van de hotelbranche te vertalen naar andere sectoren. Wij begeleiden teams in het creëren van een nieuwe werkwijze of cultuur. Wij staan bekend om onze creatieve, interactieve en inspirerende gevalideerde werkvormen die altijd uitdagen tot beweging en gesprek.

Ons team Hospitality Consultancy gaat steevast uit van de kracht die in de organisatie en haar mensen zit. Waar zijn jullie al goed in? Wat wordt erg gewaardeerd? We maken dat heel concreet. Vanuit die kracht ontwikkelen we verder. We stemmen continue de wederzijdse verwachtingen af. Daarbij zijn we praktisch en resultaatgericht. 

Linda Hendriks komt aan rennen en wordt hierbij aangemoedigd door haar teamleden Jeroen Frerichs, Chérie Crins, Maarten Bos en Edith Muijsers.

Continue proces

Wij geloven dat mensgerichte gastvrijheidsontwikkeling een continu proces is. Daarom geven wij geen snelle hospitality trainingen zonder fundament. We geven wel korte, krachtige inspiratiesessies over de kracht van mensgerichte gastvrijheid. Ter inspiratie en bewustwording.

Wij denken dat interne hospitality training een kernactiviteit zou moeten zijn van elke organisatie. Niet alleen gericht op klant-, patiënt- en gastervaringen maar ook op de medewerkers onderling. Tevens vinden we dat het interne opleidingshuis en de inhoud van de hospitality trainingen in dienst moeten staan van het ontwikkelen van de kernwaarden (de bedoeling van de organisatie). Hier maakt mensgerichte hospitality immers deel van uit. Of het nou gaat om zorg, overheid of commerciële dienstverlening.

Verbinding onderwijs en inzet studenten

Een onderscheidende factor van Hospitality Consultancy is onder andere de nauwe verbinding met het onderwijs van Hotel Management School Maastricht en de unieke mogelijkheid om studenten in te zettten in onze projecten. Ook in uw organisatie kunnen eventueel studenten ingezet worden. 

Partners

Wij werken graag samen met partijen of individuen die ons complimenteren in onze dienstverlening. Daarnaast ontwikkelen we met diverse partners op maat gemaakte producten en werkmethodes. 

Meer informatie

Wilt u de gast-, klant- of patiëntgerichtheid naar een hoger niveau tillen? Bent u benieuwd wat wij daarin kunnen betekenen voor uw organisatie? Wij nodigen u van harte uit om contact met ons op te nemen. Dan kijken we samen wat uw wensen zijn en hoe u uw doelen kunt bereiken.

Onze programma’s zijn gecertificeerd door diverse organisaties

Visie op gastvrijheid

Wilt u weten wat wij onder ‘gastvrijheid’ verstaan? Lees twee korte artikelen waarin onze consultants dit thema toelichten. Kijk op ‘Met gastvrijheid maak je het verschil’ of ‘Samen werken aan gastvrijheid.’

Maatwerk aanvragen

Neem dan gerust contact met ons op voor maatwerk.

Neem contact op