20 november 2019

Seminar voor Korian groep

Door de deelnemers werd het seminar gewaardeerd met de woorden: “By far one of the best seminars we’ve ever had!”

Vraag

Het Franse Korian is een grote internationale organisatie voor ouderenzorg in verschillende vormen. Met 50.000 medewerkers en 700 locaties in 6 landen is het één van de grootste zorgorganisaties in Europa. Dankzij een connectie via een Belgische zorgarchitect kwam de organisatie bij ons terecht. 

Korian vroeg ons om een 2-daags seminar op maat met het thema: Customer Centered Care. “Graag in het Engels vanwege ons multinationale karakter”. Over echte cliëntgerichte zorg.

Albert Schweitzer ziekenhuis
Korian groep

Uitvoering

De 80 managers van de top van Korian werden ontvangen in ons eigen Teaching Hotel Chateau Bethlehem in Maastricht. Consultants Maarten Bos en Jeroen Frerichs waren gastheren, organisatoren, facilitators èn vormgevers van het seminar. 

Diverse gastsprekers zorgden voor een waardevolle toevoeging aan de inhoud van het seminar. In het programma zaten verder veel interactieve workshops en groepsdiscussies

Resultaat

Met inspirerende gastsprekers en interactieve workshops creëerden Maarten en Jeroen een attractief programma. Door de deelnemers zelf werd het gewaardeerd met de woorden: “By far one of the best seminars we’ve ever had!”

Het geheel van activiteiten leidde enerzijds tot verdieping van het inzicht in customer centered care. Anderzijds was het actiegericht. Elke landengroep van de organisatie ging aan het einde van de tweede dag met een concreet actieplan naar huis.

Ook aan de slag? 

De Hospitality Consultants van Hotel Management School Maastricht leveren maatwerk voor onder meer de zorgbranche, dienstverlening en overheid. Ze helpen u graag op het gebied van mensgerichte gastvrijheid.

Wilt u ook meer informatie over een programma op maat voor uw organisatie? Neem gerust contact met ons op. We denken graag mee.
 

    Deel deze pagina